środa, 9 marca 2016

ShinyBox luty2016

    Pełna optymizmu po styczniowym pudełku, patrząc nadzieją w przyszłość, oczekiwałam kuriera z nowym boxem. Bardzo denerwuje mnie fakt, iż są one wysyłane w piątek (WTF). Te poniedziałkowe dostawy są mi wybitnie nie na rękę - teraz sie trochę nagimnastykowałam, ale zobaczymy jak będzie w marcu.
  Wracając do sedna, zajęta testowaniem Black Desert Online piszę z poślizgiem, ale oto jest! Czym tym razem zaskoczy mnie pudełeczko?

  Pudełko ciężkie, tak jak ostatnio. Choć może trochę bardziej? Kolorowe w czarnym opakowaniu. 




  Po otwarciu dostaję oczopląsu od mnogości zawartości. Od razu w oczy rzuca się ogromna tuba ledwo mieszcząca się wewnątrz. Może powinni zainwestować w większy kaliber pudełek? ;3
  Widać, że pielęgnacja to w tym miesiącu słowo klucz. Pielęgnacja z naciskiem na włosy. Z 'kolorówki' tylko jeden rodzynek - transparentny puder. O ile można to nazwać kolorowką ^^Y
   Przejdźmy do poszczególnych produktów.

PERFECT.ME maski i szampon
 Kosmetyk opracowany z myślą o perfekcyjnej pielęgnacji włosów. Bez parabenów. Bez pochodnych ropy naftowej (olejów mineralnych i parafiny). Bez konserwantów CIT i MIT. Bez sztucznych barwników. Bez ftalanów. Testowany dermatologicznie. Bogata receptura szamponu nadaje włosom jedwabistą miękkość i zdrowy, idealny wygląd.
Trafiłam na wersję dla włosów suchych co bardzo mnie cieszy. Szampon poczeka jeszcze w kolejce, na chwilę obecną mogę pochwalić go za bardzo miły zapach. 
   Maski są bardzogodne polecenia. Zastanawiam się na kupnem wersji Repair & Color Save. Bardzo ładnienawilża włosy, zbytnio ich nie obciążając. A do tego iście perfumowy zapach. 

Szampon - produkt pełnowymiarowy 8,99zł/250ml
Odżywki - próbki 8,99zł/200ml  lub  1,49zł/20ml

Biały Jeleń, Kozie mlek - szampon + odżywka
 Dodane jako gratis, saszetki nie był opisane w karcie. Zużyłam, i stwierdzam, że nie jest to coś odpowiedniego dla mnie - szampon pienił się na poziomie tego, dla dzieci; włosy po zastosowaniu obu produktów był bardzodziwne w dotyku, jakby czym oblepione. Bardzo się też kołtuniły.

Biały Jeleń szampon do włosów z kozi mlekiem - próbka 8,30zł/300ml
Biały Jeleń, odżywka do włosów z kozim mlekiem - próbka  10,60zł/200ml

Prestige Solutions, Hyaluronic Repair

   Hydrożelowe płatki pod oczy z mikrocząsteczkami złota i kwasem hialuronowym. Błyskawiczna kuracja regenerująco-odmładzająca dla delikatnej skóry pod oczami. Formuła oparta na kwasie hialuronowym o niskiej masie cząsteczkowej wnika w głąb skóry, dając efekt widocznego rozświetlenia i wygładzenia. Regularne stosowanie płatków skutecznie spowalnia procesy starzenia.
  Trafiłam na wersję złotą. Płatki są śmieszne w dotyku - jak zgęstniała żelatyna. Szybko się je aplikuje i bez problemu utrzymują się na miejscu przez przepisowy czas, nawet jeśli nie leży się bez ruchu. Po zastosowaniu skóra jest dobrze nawilżona i miękka. Bawiłam się tym wieczorem, a drugiego dnia również czułam dobroczynne efekty. 

Hyaluronic Repair - produkt pełnowymiarowy  6,99zł/para

Dove krem do rąk nawilżający, dermospa

Dzięki dobroczynnym kwasom omega zawartym w olejku oraz technologii Cell-MoisturisersTM przywraca suchej skórze blask oraz jedwabistą gładkość. Aksamitna konsystencja otula skórę i pielęgnuje jak zabieg w SPA każdego dnia!
  Kremy do rąk zawsze walały mi się po domu, bo nigdy nie mogłam ich zużyć. Patrzę do pudełka -krem do rąk. *sigh* Jednak po użyciu go w ramach testu, oniemiałam - moje dłonie natychmiast zmieniły się nie do poznania. Miękkie i gładkie, a do tego krem błyskawicznie się wchłania, więc od razu mogłam zasiąść do gry nie brudząc klawiatury. Pachnie pięknie, a efekty utrzymały się nawet po kąpieli - magic!

Dove, krem do rąk z serii Dermospa - produkt pełnowymiarowy 13,99zł/75ml

Delia, balsam do ust

   Balsam do ust Strawberry Sorbet intensywnie nawilża i wygładza usta. Wzbogacony został pielęgnującymi składnikami aktywnymi: olejkiem rycynowym oraz witaminami E i C, dzięki którym odżywia, regeneruje i chroni. Nadaje ustom piękny, owocowy zapach oraz subtelny kolor.
Balsam z rodzaju tych suchych - niezbyt kremowy Pachnie ładnie, lecz smakuje jak czysta wazelina. Koloru brak, za to błysk jak najbardziej. Nie za bardzo się wchłania. Pozostawia na ustach odczuwalną warstwę. Jednak nie klei się. 

Balsam do ust - produkt pełnowymiarowy  5,10zł/4,9g

Affect, puder fiksujący

Puder dzięki zawartości skrobii ryżowej ma właściwości matujące. Utrwala makijaż i sprawia, że utrzyma się on w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Polecany w szczególności na wielkie wyjścia czy sesje fotograficzne. Doskonale sprawdza się u osób z problematyczną i przetłuszczającą się cerą. Nie przesusza skóry! Nie posiada koloru, dzięki czemu pasuje do każdego odcienia skóry.
    Na koniec perełka - puder firmy Affect. Marka-widmo, której strona się nie otwiera, za to ma facebooka (yhym). 
  Jednak wybaczam to, bo produkt jest bardzo godny polecenia. Mam cerę jakąś taką dziwną; bardzo suchą, jednak często przetłuszczającą się na czole (co nie przeszkadza temu, żeby skóra na nim była jednocześnie sucha, ech). Po nałożeniu większości podkładów jest ono bardziej śweitlane, niż moje przyszłość. Stosowałam puder fiksujący marki Wibo, jednak miał on tendencję trochę ściemniać całość, co przy mojej bladej twarzy nie wyglądało zbyt korzystnie. Puder z shinyboxa jest jego przeciwieństwem w tej kwesti - bieli ;3 Dla niektórych będzie to minusem, jednak ja bardzo sobie ten efekt chwalę. Na skórze wygląda naturalnie, o ile się z nim nie przesadzi. 
  Cena trochę zaporowa, jednak niewielka jego ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy cienką warstwą. 
 Puder fiksujący Fix&Matt - produkt pełnowymiarowy  70zł/10g


  Jako, że pudełko powstawało przy współpracy z answear.com otrzymaliśmy bon na 50 zeta w tym właśnie sklepie (przy zakupie za 200, a jakże). 


PODSUMOWANIE

   To pudełeczko mogę ocenić na mocną czwórkę. Przypadło mi do gustu o wiele bardziej, niż poprzednia wersja z lakierowym koszmarem. Część rzeczy już wykorzystałam, ana pewno reszta się nie zmarnuje. Chyba, że szampon będzie do d... to będę musiała go komuś przehandlować. 
   Niektóre z produktów bardzo przypadły mi do gustu, i zastanawiam się nad ich późniejszym kupnem.
  Z niecierpliwością czekam na czekoladowy marzec :3 

MTFBWY







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Etykiety