niedziela, 19 czerwca 2016

Trio od Ziaji vol. 2 - manuka, mocznik, kozie mleko

     Mimo że dzięki ShinyBoxom kosmetyków do pielęgnacji twarzy mam więcej, niż gwiazd w galaktyce Andromedy, niezmiennie szczytowe miejsca w moim rankingu zajmują kosmetyki Ziaji.
    Po ostatnim denku zrobiłam zwyczajowy rekonesans i wybrałam kilka pozycji, które powinny były się u mnie sprawdzić.
    Było to już jakiś czas temu, bo około marca, więc testowane były aż nadto. Co z tego wynikło? Sprawdźmy!


ziaja




    W poprzednim wpisie z tej 'seri' omawiałam krem na dzień, na noc i pod oczy. Jako że nie potrzeba mi jakiejś specjalnej zaprawy pod okiem, oliwkowe maleństwo jeszcze trzyma się dzielnie. 
    Tym razem padło na parkę na dzień i jedną sztukę uniwersalną. 

 Warto dodać - posiadam skórę suchą, bez znacznych niespodzianek, lekko przetłuszczającą się na czole. 

ziaja_liscie_manuka
Krem nawilżający  korygująco-ściągający, Liście Manuka

    Na początek coś, czego nawet nie zakupiłam i nie pomyślałabym nawet, aby umieścić na zakupowej liście. Krem z serii Liście Mnuka otrzymałam razem z żelem do mycia, i tonikiem tej samej serii na którąś z okazji. Jako osoba przeświadczona w nieskończoną suchość własnej cery nie chciałam nawet dotykać czegoś co w nazwie ma słowo 'mat'. Bliżej mi do wielbicielki rozświetlaczy i efektu dewy skin, niż papierowego matu.
    Jednakże, jeśli los postawił nas sobie na drodze, postanowiłam spróbować. 
    Faktem jest, że szybko się wchłania. Jednak pod makijaż nie jest to wybór idealny - niektóre podkłady rolują się na nim, na mojej suchej skórze nie raz uwidaczniał suche skórki.
    Mimo, że jest to krem na dzień odnalazł się u mnie idealnie do poduszki. Szczególnie w cięższe dni, gdy stan mojej skóry daje wiele do życzenia. Rano wszystko jest już w porządku! Warto mieć go 'w razie wojny'. 
    Opis producenta:

Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania. jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywracaj skórze naturalną równowagę i świeżość.

50 ml
Cena regularna: 10,99zł

Moja ocena:
+ nie podrażnia   
+ radzi sobie z niespodziankami na twarzy
+ nie pozostawia tłustej warstwy
+ SPF10
+ orzeźwiający zpach

- niedobry pod makijaż
- nie polecam stosować go za często osobom z suchą skórą

Kupię ponownie? Tak

ziaja_kozie_mleko
Skoncentrowany klem nawilżający, Kozie Mleko

    Godny następca tradycyjnego koziego mleka w słoiczku. Konsystencja trochę gęstsza, ale i nawilżenie lepsze - poprawa widoczna praktycznie od razu po nałożeniu.  
  Tak jak starsza siostra, bardzo dobrze dogaduje się z podkładami. Skóra jest natychmiast wygładzona, jak po zastosowaniu bazy.
    Dla suchej skóry chyba najlepsza seria. Mój fav!

    Skoncentrowany, ale lekki w konsystencji krem na dzień. Chroni przed fotostarzeniem, wygładza i nawilża. Nadaje się do codziennego stosowania,również pod makijaż. Aktywnie nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek.

50 ml
Cena regularna: 9,28zł


Moja ocena:
+ nie podrażnia   
+ bardzo dobrze nawilża
+ nie pozostawia tłustej warstwy
+ idealny pod makijaż
+ pięknie pachnie
+ SPF 20
- trzeba chwilkę poczekać, aż się wchłonie

Kupię ponownie? Tak

ziaja_kuracja_ultranawilżająca
Kuracja ultranawilżająca z mocznikiem 3%

    Na noc zawsze szukam mocnego kopnięcia. Po niewypale z kuracją z witaminą C, nie spisałam serii ziaja med na straty i zdecydowałam się na coś bardziej konkretnego. 
    Po nałożeniu na skórę (szczególnie po peelingu) czuć lekkie mrowienie, więc jakieś reakcje tam zachodzą. I raczej nie negatywne, bo druga głowa mi nie wyrosła. 
     Mimo uczucia 'pracy' tego kremu, w miejscach gdzie skóra jest normalna lub w stronę tłustej, osiada i przez długi czas nie chce się wchłonąć.Możliwe, że w ogóle się nie wchłania, a tyko ja przypadkowo wycieram go  poduszkę. Bo właśnie na noc używam tego kremu. Nie mam on szczególnego przeznaczenia, jednakże niezbyt dobrze współpracuje z kosmetykami - głównie przez to 'osiadanie' na skórze. 
     Moje poszukiwania kremu na noc jeszcze się nie zakończyły

     Aktywnie regeneruje barierę ochronną skóry. Długotrwale i dogłębnie nawilża oraz chroni przed utratą wilgoci Uzupełnia lipidy skóry, wzmacnia efekt spoistości i jędrności naskórka. Działa jak kompres na wszystkie objawy skóry suchej.

50 ml
Cena regularna: 15zł


Moja ocena:
+ nie podrażnia
+ niweluje suche skórki
- za słabe nawilżenie
- skóra robi się po nim trochę szorstka
- w strefie przetłuszczającą się nie wchłania się
- brak spf

Kupię ponownie? Nie

PODSUMOWANIE

Tym razem Trio od Ziaji było bardziej udane, niż to poprzednie: Liście Manuka zaskoczyły mnie pozytywnie - cała seria skradła już moje serce, mimo że teoretycznie nie są to kosmetyki dla mnie.  Kozie mleko jak zawsze trzyma wysoki poziom i myślę, że zostanę z nim na dłużej. 
Natomiast ostatni produkt... No cóż, to już drugi raz gdy seria med srogo mnie zawiodła. Czy dam jej trzecią szansę...?



4 komentarze:

  1. Używałam z tych kremów tylko tego z liśćmi Manuka i w ogóle mi nie podszedł :( Mam mieszaną/tłustą cerę i jak dla mnie jest to zwykły krem, który nie radzi sobie w ogóle z redukcją sebum i już go więcej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś im bardzo nie wyszło z tym kremem, skoro bardziej pasuje przeciwnemu typowi cery niż temu, dla którego został stworzony xD

      Usuń
  2. Kremy z Ziaji średnio mi się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tej marce trzeba mieć trochę szczęścia, żeby dobrze trafić. Większość nie ma lepszych właściwości, niż zwykły krem nivea ><

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń

Etykiety