niedziela, 24 kwietnia 2016

ShinyBox kwiecień 2016

   W kalendarzu dawno już króluje wiosna, a ja własnie mam za oknem zimę stulecia... Posępna aura i rozdrażnienie doskwierają tym bardziej, gdy przerzuciło się już na lekkie pancerze. Ale co bardziej poprawi kobiecie nastrój, niż paczka-niespodzianka pełna dobrodziejstwa?
shinybox_kwiecień_2016
Pudełko-niespodzianka

   Nowe pudełko już na wstępie zapowiadało się dobrze. Zmieniony został kurier z DHL-a na Pocztex. Niektórzy na pewno będą niezadowolenie, jednak ja skaczę pod niebiosa, że nie będę musiała już się stresować niemiłym typkiem, który zwykle dzwonił do mnie skoro świt i miał problem wielki z lekką zmianą doręczenia przesyłki bo 'specjalnie nie będzie później jechał". geez...

shinybox_kwiecień_2016
Załadowane na full
   Miałam duży problem z otwarciem tego pudła, a to dlatego, że było ono zapakowane po brzegi. Kolejny plusik.

shinybox_kwiecień_2016
misz-masz
   I co my tutaj mamy? Jak to już zwykło być w shinyboxie pielęgnacja na topie. Do tego mały dodatek kolorystyczny,

Wax_express
Pilomax, odżywka wax express
  Odżywka Wax Express przeznaczona do włosów zniszczonych sztywnych, grubych i normalnych. Odżywia i kondycjonuje włosy i skórę głowy. Wygładza włosy i nadaje im połysk. Chroni włosy przed uszkodzeniami i rozdwajaniem.
 Na pierwszy ogień idzie duża tuba odżywki od Pilomax. Prawdę mówiąc nie zachęciły mnie hasła typu 'dla włosów normalnych i grubych' ponieważ do grubych włosów mam lata świetlne. Ale spróbowałam. I szczerze mówiąc jestem mile zaskoczona. Pomijając pięciostopniową instrukcję, która nie ogranicza się tylko do nałóż-spłucz, używanie jej było całkiem miłe. Zapach iście fryzjerski, konsystencja gęsta. Dobrze dociąża włosy, więc ujarzmił mój wiosenny puch. Jeśli oczekujecie wygładzenia i dociążenia właśnie ta odżywka będzie dobrym wyborem. 

Pilomax, Odżywka do włosó WAX Express, 20,50zł/200ml

geisha_collagen_drink
Geisha, collagen drink
  GESHA BEAUTY® COLLAGEN DRINK zawiera hydrolizowany kolagen morski o nazwie “Peptan“, produkowany we Francji. Składniki aktywne Gesha Beauty® Collagen Drink wnikają docelowo do głębokiej warstwy skóry (skóry właściwej) i działają od wewnątrz.Rezultatem jest młodszy i zdrowszy wygląd skóry. 
   Mimo początkowego zainteresowania, miałam taką niechęć do wypicia tego, że głowa mała. Konsystencja lekko oleista, zielonkawo-żółty kolor i zapach... Jeśli mieliście do czynienia z tranem do picia podrasowanym jakimś owocowym smaczkiem, to dla mnie smakuje to identycznie. fuj. 
   Ale wypiłam. I nic mi nie było.

Geisha, Collagen Drink, w pudełku jedna buteleczka, oryginalnie 79,00zł/10sztx50ml
   
uroda_oil_repair
Uroda, Oil Repair
  kskluzywny, 100% naturalny olejek, który zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie, regenerację oraz świeży i promienny wygląd. Mix rodzajów.
   Olejek do twarzy był upominkiem dla subskrybentów. W końcu coś. Jak dla mnie powinno to leżeć w interesie firmy, aby za każdym razem dodawać małe co nieco. 
  TAK CZY INACZEJ olejek super. Kilka kropel nałożone wieczorem na twarz doskonale ją nawilża i zmiękcza. Jeśli śledzicie instagramowe tredy w makijażu, to dodam, że równie dobrze sprawdza ię w połączeniu z beauty blenderem przy nakładaniu podkładu. Pięknie pachnie i elegancko wygląda na półce. Czego chcieć więcej?

Uroda,Oil Repair, Kuracja regenerująca 21,99zł/10ml


vaseline_lip_therapy

vaseline_lip_therapy

   W balsamie do ust Vaseline Rosy Lips wykorzystano czystą, 100% wazelinę o wszechstronnym działaniu ochronno-regenerującym. Kosmetyk wzbogacono o cenne olejki - różany oraz migdałowy. Formuła działa jak prawdziwy eliksir urody dla delikatnego naskórka ust, zapewniając mu miękkość i zdrowy wygląd. Dzięki dodatkowi różowego barwnika balsam do ust Vaseline Rosy Lips przywraca wargom ich naturalny koloryt, a zatem świetnie sprawdzi się w roli delikatnego błyszczyka.
   Niech się już opamiętają z tymi balsamami! Mam ich już małe zatrzęsienie, a nie wiem kto zużywa cały jeden w  przeciągu miesiąca. Ech.. Pudełko dość duże, kolor i zapach bardzo kawaii. Jednak jeśli mieliście do czynienia z produktami wazelino-podobnymi wiecie, jakie uczucie pozostawia na ustach, Cały czas czuć, że coś się tam klei. Ale nawilża doskonale. Osobiście nie przepadam za takimi opakowaniami, bo cała jestem upaćkana. 

Vaseline, Rosy Lips Balsam do ust, 9,99zł/20g

cztery_pory_roku_serum
Cztery pory roku, serum do rąk
   Najnowsze serum marki Cztery Pory Roku, dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych, skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry dłoni. To przede wszystkim zasługa zawartego w nim koenzymu Q10. Ten wyjątkowy składnik pobudza wzrost i regenerację komórek, spowalnia procesy ich starzenia i obumierania. Dodatkowo wykazuje właściwości antyoksydacyjne, przeciwzmarszczkowe i odmładzające. 
   Jeśli mnie pamięć nie myli, to niedawno również dostaliśmy w pudełku krem do rąk. I to nie małą tubę. Tym razem coś skoncentrowanego. Szybko się wchłania, zostawia miłe uczucie na skórze.  Zapach ok. Plus za pompkę. 
   
Cztery Pory Roku, Skoncentrowane serum do rąk i paznokci, 8,59zł/50ml
cosmepick_eyeshadow_quattro

cosmepick_eyeshadow_quattro
!!!!

cosmepick_eyeshadow_quattro

Formuła bogata w naturalny jedwab i minerały, które zapewniają efekt idealnej gładkości. Wit. E zapewnia odpowiednią pielęgnację delikatnej skóry powiek. Cienie dostępne są w kasetkach zawierających wygodny aplikator. 4 idealnie dobrane odcienie zawsze w najmodniejszej gamie kolorystycznej. Zawiera naturalny jedwab, który zapewnia efekt idealnej gładkości. Zawarta w formule wit. e zapewnia odpowiednią pielęgnację powiekom. Mix kolorów.
   Miła odskocznia od domowego spa. Kwartet cieni w miłych dla oka kolorach. Przyznam, że trafił mi się najlepszy zestaw skomponowany z beży i brązu. Cienie nie są matowe. Delikatny połysk nadaje raczej mokry efekt - nie jest sylwestrowo nachalny. Pigmentacja dobra, nakładają się mega gładko; mogłabym je macać cały dzień. 
A ta pacynka ukryta pod cieniami? Myślałam, ze umrę ze słodkości! Pacynka raczej zbędna, ale można tam schować np 5zł. 

Cosmepic, Cienie do powiek eye shadow quattro, 12,00zł/szt


ideepharm_podologic__med
mini-kremik
   Specjalistyczny produkt z linii dermokosmetyków Podologic med. Opracowany przez specjalistów kremowy opatrunek na zrogowacenia niweluje je i zapobiega nadmiernemu odtwarzaniu się warstwy rogowej naskórka. Ekstrakt z propolisu i lanolina hypoalergiczna przyspieszają gojenie pęknięć skórnych, a duża zawartość mocznika doskonale zmiękcza skórę i przywraca jej właściwy poziom nawilżenia.
   Raczej nie kupuję takich rzeczy, ale miło sobie zafundować coś na stópki po kąpieli. Zostawia bardzo miłe uczucie na skórze, ale stopy są tak śliskie, że można wywinąć orła. Pachnie eukaliptusem. 

Ideepharm, Kremowy opatrunek Podologic Med, 11,60zł/100ml

lambre_odżywka
mały zawał
   Lambre Odżywka odbudowująca przeznaczona do regeneracji paznokci cienkich. W składzie zawiera metioninę, stanowiącej pierwiastek składowy naturalnego budulca paznokci. Składnik jest wzbogacony wapniem i kompleksem polimerowym, działającymi wzmacniająco. Przeznaczony szczególnie do cienkich, miękkich i łamliwych, rozdwajających się paznokci. Systematyczne stosowanie wzmacnia słabe paznokcie, przyśpiesza regenerację i pobudza ich wzrost, odbudowuje i nawilża płytkę paznokcia.
   Bałam się bardzo, ze to kolejny lakier do paznokci.Hybrydy królują wśród Polek, więc niech ich Bozia chroni. Odżywkę na pewno wykorzystam pomiędzy kolejnymi hybrydami. Wygląda, jakby miał sobie niewielkie drobinki. 

Lambre, Odżywka do paznokci Natural Beauty, odbudowa, 17,90zł/10ml

  Na koniec krótko o dodatkowych saszetkach:
 1. Krem odmładzający dzika róża - nie mam zmarszczek, nie odmłodniałam.
 2. One Igridient, Krem 95% śluzu ślimaka - uczulił mnei BARDZO, cały dzień miałam czerwone placki na twarzy, a nadmienię, że wersja pełna kosztuje 250zł!
 3. Szampon do włosów Pokrzywa,Herbal Care my natur - dobrze oczyszcza, średnio się pieni. 


PODSUMOWANIE 

Jak dla mnie najlepsze pudełko od początku roku (czyli od kiedy zamawiam, hyhy). Bogate w treści, różnorodne i z upominkiem dla subskrybentów. Shinybox - podążaj tą drogą!


MTFBWY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Etykiety