środa, 17 lutego 2016

Rosyjska pielęgnacja włosów - babuszka Agafia i Planeta Organica


   O cudach rosyjskiej myśli kosmetycznej słyszałam już od bardzo dawna. Każda kolejna informacja tylko zwiększała mój entuzjazm. W końcu w moje ręce wpadły dwa produkty z dwóch różnych firm kosmetycznych. Czy sprawdziły się i u mnie? I co najważniejsze- czy zostaną ze mną na dłużej?

Maska drożdżowa babuszki Agafii

  Na pierwszy ogień idzie osławiona przez wielu maska drożdżowa babuszki Agafii. Według informacji zawartej na opakowaniu, maskę nanosimy na całą długość włosów i pozostawiamy na 1-2 minuty. Po tym czasie włosy mają być mocniejsze, nie wypadać oraz szybciej rosnąć.
Jak na moje odczucia, czas ten jest trochę przesadzony - co może się wydarzyć w przeciągu minuty? Trzymałam ją na głowie ok.15 min głównie na skórze głowy, bo to na szybszym wzroście włosów zależało mi najbardziej. Niestety,włosy jak rosły sobie baaardzo powoli, tak w dalszym ciągu rosły. Minimalnie zmniejszyło się wypadnie, ale przed użyciem nie było zbyt spektakularne, także tylko mały plusik za to. 
Kolejny plus to zapach: aromat słodko-waniliowego ciasta drożdżowego. Jednak nie utrzymuje się on na włosach po umyciu. 
Na nieszczęście, po użyciu maski skóra głowy nie nie rozumiem wszędobylskich zachwytów nad tą maską. Przejdźmy do podsumowanie. 
Plusy
  • przyjemny zapach
  • zmniejsza wypadanie włosów
  • wygładza włosy w stopniu zadowalającym
Minusy
  • powoduje pieczenie skóry głowy
  • nie przyspiesza wzrostu włosów
  • nieekonomiczne - po kilku użyciach widać już denko
Czy kupię ponownie - zdecydowanie nie


Szampon do włosów turecki Hammam, Planeta Organica

   Drugi pod lupę trafia szampon z firmy Planeta Organica. Posiadana przeze mnie sztuka to szampon z serii tureckiej Hammam. Opakowany w poręczną buteleczkę z pompką,która ułatwia dozowanie. Szampon pachnie bardzo ładnie - czystym cynamonem. Chociaż znając produkty z serii Hammam z Yves Rocher spodziewałam się czegoś bardziej w tym kierunku, zapachu ziemno-drzewnego z korzenną nutą. Szampon pieni się w średnim stopniu, włosy muszą być bardzo mokre. 
Niestety i w tym przypadku przyszło rozczarowanie. Po użyciu tego szamponu włosy plączą się niemiłosiernie. Nigdy nie miałam z tym problemu, a tu proszę, taka niespodzianka! Ta jego właściwość dyskwalifikuje go bezpowrotnie. Przez tworzące się kołtuny wypadło/wyrwało się tyle włosów, że aż serce boli. 

Plusy
  • bardzo ładny zapach
  • ekonomiczny
  • poręczne opakowanie
Minusy
  • bardzo plącze włosy
  • słabo się pieni
Czy kupię ponownie- Nie!

  Dwa różne produkty, dwóch różnych firm A jednak tle wspólnego. Oba pachną przepięknie i obiecująco,bo i oba wiele obiecują. Jednak ani jeden, ani drugi produkt nie spełnia swego zadania. Mają jakieś tam właściwości pielęgnujące, lecz w ogólnym rozrachunku bardziej szkodzą, niż pomagają. 
Jak na razie mocno zraziłam się do rosyjskich eksperymentów i zostanę przy swoim szamponie dla dzieci ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Etykiety